Ny Design

Kände att den förra inte blev riktigt bra, men som min ursäkt är så var jag inte hemma hade ingen bra dator och hade inget bra Photoshop.

Jag har fått ett par stycken som jag ska göra design till (jag gillar).

Så här ser de just nu ut i kön:
1. martinaevelinajohansson.blogg.se (måste göras om från grunden tyvärr).
2. thaipinnen.blogg.se (Ska pilla med CSS och HTML riktigt mycket p.g.a stor beställning).
3. myheart.blogg.se (Har inte tagit emot vad hon vill ha p.g.a kö & en del att göra).

Thaipinnen.blogg.se du hade första platsen innan, men sedan såg jag att martinaevelinajohansson.blogg.se behöver total renovering p.g.a att jag gjorde den när jag inte var hemma... sorry <3

Kommentarer
Postat av: lucke

hejsan, vad göres idag? :)

2010-08-01 @ 05:58:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; okej men det är lugnt, ta den tid du behöver:)

2010-08-01 @ 15:05:56
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snälla kan inte du fixa min blogg ? :)

2010-08-05 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0